Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 10 Ιουνίου 2023

Στίχοι τραγουδιού

Κομμάτι μου χαμένο

 

Στο άπειρο του έρωτα είσαι αδιάβατος καημός,

αποκηρυγμένο πάθος, ένας μικρός θεός.

Κομμάτι  μου χαμένο να ψάξω να σε βρω,

στο αύριο επιμένω, αχ, πόσο σ΄ αγαπώ.

 

Τα χείλη μουδιασμένα πάλι ζητούν εσένα,

μια εκκρεμότητα και μια φωτιά από αίμα.

Κι είναι στιγμές γυμνές, γυμνές μέσα στο χρόνο

που αναρωτιέμαι, γιατί για σένα λιώνω.

 

Φεύγουν  οι σκέψεις κι ελπίδα καμιά

μέσα στη νύχτα χαμένη σκιά.

Μετράω τις στιγμές, αυτές που σε αγάπησα…

στου χρόνου τον ορίζοντα  εγώ για σένα ράγισα.

 

Κομμάτι μου χαμένο πώς να αντέξω που σε χάνω,

τι να πω; Προσμένω για σένα να πεθάνω.

Μια ευχή θα στείλω για σένα στο Θεό,

είσαι για μένα αξία, δώρο μοναδικό.

 

Φεύγουν  οι σκέψεις κι ελπίδα καμιά

μέσα στη νύχτα χαμένη σκιά.

Μετράω τις στιγμές, αυτές που σε αγάπησα…

στου χρόνου τον ορίζοντα  εγώ για σένα ράγισα.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας