Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 7 Αυγούστου 2015

Όνειρα

 Αγαπημένη μου,
όταν σε γνώρισα, έκανα πολλά όνειρα,
γιατί πριν σε συναντήσω, εσύ ήσουν το όνειρό μου!
Όταν τα όνειρά μου έγιναν πάθος ασφυκτικό
 και άρχισαν να με πνίγουν,
τα έβαλα σ' ένα χάρτινο καράβι
 με την ελπίδα να με δεχθεί κάποιο λιμάνι…
 Όμως, το λιμάνι των ονείρων μου δε με δέχτηκε,
με πρόδωσε και με απέρριψε…
Το καράβι έλιωσε και τα όνειρά μου πνίγηκαν!
 Αν τα μάτια μου μελαγχολικά ατενίζουν το πέλαγος,
είναι γιατί εκεί θάφτηκαν τα όνειρά μου.
Και, επειδή τα κύματα, όπως τα όνειρα,
 έχουν κίνηση και η κίνηση δίνει ζωή,
 ζω με την προσδοκώμενη ελπίδα
να αντικρύσω ένα από τα όνειρά μου
στον αφρό των κυμάτων,
να το κρατήσω στη χούφτα μου
και τρέχοντας να στο φέρω.
Όταν στο φέρω, θέλω να το κρατήσεις,
γιατί συνήθως στα λιμάνια οι άνθρωποι
 αφήνουν τις αναμνήσεις τους
 και ταξιδεύουν με τα όνειρά τους!
 Δικό μου όνειρο και ανάμνηση
θα είναι το δικό σου λιμάνι,
 αν βαρεθείς το όνειρό μου, καταπόντισε το
να συναντήσει τα υπόλοιπα όνειρά μου
 και εσύ κράτησε την ψυχή μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας