Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 7 Αυγούστου 2015

Απολεσθείσα προοπτική

 Με μάτια καθηλωμένα σφιχτά στον ορίζοντα
 μαγεύτηκα στην απολεσθείσα προοπτική των χρωμάτων
. Ο απόηχος μιας εποχής οδεύει ως κραυγή αφύπνισης
 -οδοδείκτιας πυξίδας- προς το επέκεινα
 των χαμένων μου ονείρων!
 Διέξοδος….
Το Κάλεσμα της ζωής στην κληρονομιά του θανάτου
 με μετουσιώνει σ' ένα ασύλληπτο ταξίδι αναμνήσεων.
 Στην παγωμένη ατμόσφαιρα των ημερών
 γιγαντώνεται η σκέψη μου στον αναπόφευκτο δρόμο
 που με προστάζει η μοίρα….
 Υποταγή…
 Υποτασσόμενος στο τώρα, ζω την ολοκλήρωση
 στο χρωματοστόλιστο απαύγασμα του ανέσπερου φωτός ,
 προσμένοντας η νύχτα να με τυλίξει στα σπάργανά της
 και να αναγεννήσει την παγερότητα
της αντικειμενικής μου προοπτικής.
 Προσδοκία…
Yπάρχω στο ασήμαντο τώρα και στο αύριο του χτες.
 Απάντηση στην αγωνία μου και…
στην ψεύτικη αλήθεια μου!
 Ναι! Υπάρχω…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας